
Het onbekende zichtbaar maken bij productkeuzes
Knorr investeert veel tijd in onderzoek naar consumenten. Hoe denken ze, hoe leven ze en hoe eten ze? De Insights Monitor helpt het team van Knorr om meer en betere inzichten te krijgen tijdens online marktonderzoek.
Over Knorr
Unilever is een multinationale onderneming in fast moving consumer goods, met een uiteenlopend assortiment producten. In Nederland brengen ze zo’n 40 bekende merken op de markt, waaronder Knorr.
De oplossing
De verpakking van de Knorr Wereldgerechten Mexicaanse Burritos is omgezet in een 3D model. Daarna is deze toegepast in de MetaChef Insights Monitor en op de Knorr website zichtbaar voor consumenten.
De data die zichtbaar worden in het dashboard helpen de onderzoekers bij Unilever veel extra informatie te verkrijgen over wat consumenten belangrijk vinden als ze producten en verpakkingen bekijken en beoordelen.
Ontdek onze toepassingen

Catalogus
Dé manier om op een unieke en interactieve manier je assortiment te bespreken met je klanten.

Configurator
Combineer product en verpakking real time direct aan tafel bij de klant en verkort de ontwikkelingstijd.

Insights Monitor
Onderzoek en monitor met MetaChef Insights hoe klanten of consumenten jouw producten online bekijken en gebruiken.

Content Creator
Automatiseer je visuele content! Haal meer uit je 3D beelden met het maken van je eigen sfeerbeelden, video’s en packshots.

Augmented Reality
Inspireer & overtuig je klant van jouw visie op de categorie. En zet met behulp van AR je producten real time in het schap.

Product Presentatie
Overtuig jouw klant of consument van de kwaliteit van je product en trek maximale aandacht met levensechte productpresentaties.