
Groenterassen ’tot leven brengen’ voor onze relaties
Bejo, dé specialist in groentezaden, wilde op een meer dynamische en interactieve manier haar unieke collectie zaadgoed en rassenassortiment presenteren aan nieuwe klanten en relaties.
Over Bejo Zaden
Bejo is toonaangevend in veredeling, productie en verkoop van groentezaden met vestigingen in meer dan 30 landen. Een internationaal familiebedrijf met 2.200 toegewijde medewerkers die werken aan groenterassen van nu en de toekomst.
De oplossing
We hebben een selectie van de unieke wortelrassen die Bejo tijdens het oogstseizoen als zaadgoed verkoopt gescand én gemodelleerd tot 3D-modellen. Deze digital twins zijn vervolgens gebundeld in een animatie. Dankzij deze toepassing worden de unieke rassen attractiever gepresenteerd en kunnen ze de 3D modellen nog op verschillende manieren gebruiken.

Ontdek onze toepassingen

Catalogus
Dé manier om op een unieke en interactieve manier je assortiment te bespreken met je klanten.

Configurator
Combineer product en verpakking real time direct aan tafel bij de klant en verkort de ontwikkelingstijd.

Insights Monitor
Onderzoek en monitor met MetaChef Insights hoe klanten of consumenten jouw producten online bekijken en gebruiken.

Content Creator
Automatiseer je visuele content! Haal meer uit je 3D beelden met het maken van je eigen sfeerbeelden, video’s en packshots.

Augmented Reality
Inspireer & overtuig je klant van jouw visie op de categorie. En zet met behulp van AR je producten real time in het schap.

Product Presentatie
Overtuig jouw klant of consument van de kwaliteit van je product en trek maximale aandacht met levensechte productpresentaties.