5 tips voor maximale online shopping experience

Hoe kun je als e-commerce manager de shopper-experience in jouw webshop verhogen? En meer online sales generen?

We leven in een tijd die steeds meer online georiënteerd is en draait om gemak, snelheid en tijdsbesparing. Vandaag de dag heeft 25% van de consumenten wel eens online boodschappen gedaan. Eigenlijk bestelt ‘slechts’ 8% de volledige boodschappen (wekelijks) online. Waarom niet meer?

Hoewel gemak en tijdsbesparing de voornaamste redenen zijn om online boodschappen te doen, blijft beleving voor consumenten dé reden om toch de fysieke winkel op te zoeken. De meest optimale winkelervaring wordt nog steeds offline ervaren.

Hoe krijgen we die beleving van een fysiek supermarktbezoek naar de online wereld? Hoe kun je als e-commerce manager de shopper-experience in jouw webshop verhogen? En meer online sales generen?

5 gratis tips

Deze whitepaper helpt jou om optimaal inhoud te geven aan e-commerce.

Kom meer te weten over:

  1. Re-engineer je online omgeving
  2. Creëer een tastbare winkelervaring met ‘online only’ packshots
  3. Weet waar je shopper op selecteert en zoekt
  4. Inspireer & verleid de shopper
  5. Personaliseer, personaliseer, personaliseer!

Vraag hier de whitepaper aan